למה חשוב לחסוך מגיל צעיר

למה חשוב לחסוך מגיל צעיר?

החיסכון וההשקעה הם שני כלים חשובים ביותר באמצעותם תוכלו להבטיח את העתידכם הכלכלי. במקום להפקיד את כל הכסף שלנו בחשבון הבנק או לבזבז אותו על דברים שאינם חיוניים, חשוב ללמוד כיצד לנהל את הכסף שלנו בצורה חכמה כדי להבטיח יכולת כלכלית לעתיד.

אם אתם בן/בת נוער או צעיר בגילאי ה-20 או ה-30, יש לכם יתרון גדול על פני המבוגרים בהשקעות וחיסכון. הכירו את הסיבות לכך:

1. יש לכם יותר זמן להחזיק את ההשקעות

כשאנחנו צעירים, יש לנו יותר זמן להחזיק את ההשקעות שלנו ולהנות מהרווחים שלהם. למשל, אם אתם משקיעים 1,000 ש״ח בגיל 25 ומשקיעים אותו במשך 40 שנה עם תשואה ממוצעת של 7%, תקבלו כ-18,000 ש״ח בסוף התקופה. לעומת זאת אם תתחילו לחסוך ולהשקיע רק בגיל 35 אתם בטח מבינים שלהגיע ל 18,000 ש״ח זה לא ריאלי…

2. יש לכם יותר אפשרות לקחת יותר סיכון על ההשקעות הכספיות שלכם

כשאנחנו צעירים, אנחנו יכולים לקחת יותר סיכון מאשר משקיעים מבוגרים היות ויש המון זמן להחזיר השקעות שנפלו. זה אומר שאנחנו יכולים לקחת יותר סיכונים ולהשקיע באופן חכם יותר. חשוב לזכור שככל שהסיכון גבוה יותר, כך גם היכולת להשיג רווחים גבוהים יותר.

3. אתם לא תלויים ברווחים הממשיים שלכם

בגיל הצעיר, יש לכם את כל הזמן הנדרש כדי לעבוד ולהשקיע בעצמכם ולהתחיל לבנות יכולת כלכלית. בייחוד אם אתם רווקים ללא ילדים וללא מחוייבויות כלכליות מה שיאפשר לכם לחסוך יותר ולהשקיע.

4. אתם יכולים ללמוד ולפתח כישורים חדשים

בגיל הצעיר, יש לכם את הזמן והמשאבים הנדרשים כדי ללמוד ולפתח כישורים חדשים שיעזרו לכם להתקדם בקריירה ולהרוויח יותר כסף בעתיד. ככל שתהיו יכולים להרוויח יותר, כך תוכלו גם לחסוך ולהשקיע יותר.

5. אתם יכולים ללמוד מהטעויות שלכם

חלק מהתהליך של השקעה הוא ללמוד מהטעויות שלנו. בגיל הצעיר, יש לנו יותר הזדמנויות לנסות ולטעות. ככל שתטעו יותר, כך תלמדו יותר על ההשקעות הנכונות עבורכם ותוכלו להשקיע יותר מוצלח בעתיד.

6. החיסכון וההשקעה יכולים לעזור לכם להשיג יעדים כמו פנסיה ובית משלכם

חשוב לזכור שהכלכלה שלנו היא כמו משחק של תקציב ומטרות. ככל שנחסוך ונשקיע יותר, כך נצליח להשיג את המטרות שלנו כמו פנסיה נוחה ובית משלנו. חשוב להתחיל לחסוך ולהשקיע בצעדים קטנים כבר מגיל צעיר כדי להבטיח יכולת כלכלית לעתיד.

בסופו של דבר, החיסכון וההשקעה הם כלים חשובים ביותר להבטיח לכם את החיים שאתם רוצים לעצמכם.

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר